Monday, January 18, 2010

Terima Kasih...Semua !




Salam.....

Jutaan terima kasih kerana BERANI berurusan ngn DJ Walaweiiiiiiiii ini ...heheheh....

Untuk makluman.....banyak projek2 Fantasia yg sedang dalam proses rundingannya ketika ini..

Seperti yang Gua maklumkan sebelum ini ....

1st Come

1st SERVEEEEEEEEEEEE!

Buat semua...insyaallah saya akan membantu anda untuk selok belok mengubah suai rumah...dengan tarbaik....dan selagi Gua termampu ...

Insyaallah....

Mudah-mudahan ngn pengalaman yang Gua timba di Syarikat Sunway selama 16 tahun .....akan Gua kongsikan dengan anda semua.

Dibawah.....antara rakan2 yg berminat menggunakan khidmat nasihat ...

SAIFUL WARISAN KREATIF


Harapan Gua.......

Gua mengharapkan rakan2 diluar sana benar2....

IKLAS & SERIUS

untuk menggunakan khidmat Gua.... k .....hehehe

Layannnnnnnnnnnnnnnnnnnzzz!!

---------------------------------------------------------------------

By - e mail

Norhanida Osman

Salam bang,

First sekali, saya sekeluarga nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab sudi dtg ke rumah untuk bagi harga dan nasihat tentang hal2 design rumah ni.

Saya harap abg bole bagi saya guide line/ budgetary pricing as per discussion ari tu.Pasal kitchen cabinet tu ada penukaran design sikit. Boleh tak abg bagi two option, satu mcm kita discuss ari tu dan kedua design yg macam dlm gambar ni. Insyallah kalau harga menepati budget saya, kita akan proceed dgn abg k.

1. Kitchen Cabinet

Option 1 – 6 ft x 8 ft x 4 ft (U shaped), concrete tiles 2ft x 2 ft

Option 2 – 6 ft x 7 ft (L shaped), green colour mcm dlm attached photo.

2. Grill for door & window – Abstract shape bentuk daun

3. Main Gate – Modern design , refer attached photo

4. Pintu toilet aluminium – 2 (for toilet & bathroom)

5. Optional – Tukar tiles for toilet & bathroom.

Thanks.


------------------------------------------------------------------

By - e mail

Rizuan Saidi

Salam Bro Epoi. dpt emel bro dr blog. ni forward je dr emel yg dihantar pd org lain sblm ni. so malas nak translate ke malay ;)

Bro, possible ke utk dpt quotation soonest possible, e.g esok ke (14/1/2010). bole ke bro?

attach herewith are the design + measurement for my kitchen (kitchen cabinet + bar counter) and wardrobe for my master bedroom. PLEASE GIVE ME BESTEST PRICE YA BRO ;)

plz quote me price for abovementioned items based on the measurement. measurement for each items is in the individual file (kitchen.jpg and wardrobe.jpg). measurement for the floor is at file measurement.jpg

material prefered as follows:
- melamine for the kitchen cabinet & wardrobe
- table top : solid surface

plz do quote me also if i wanna opt the material to:
- 3G (kitchen cabinet & wardrobe)
- granite (table top)

also wanna ask, how much the cost if i wanna build the L-shape table top and counter bar using concrete

lastly, plz give me itemised bill i.e price for each individual (wall unit, base unit, wardrobe and others if u countt the price separately e.g mirror for wardrobe, dish rack, basket drawer, frosted glass etc).

thanks.
Rizuan
-------------------------------------------------------------------

By - e mail



Salam Abg Anuar.

hidayah di sini..ni saya ada attached kan plan umah n gbr pattern dari blog abg.
saya nak wat kat bawah jek.n pattern cam gbr yang saya attached sekali.
p yang gbr tu ..cam dalam sgt kotak die..saya nak yang biasa2 jek..
yang lubang tu kat living ng dining area..kirenye ada 2 kotak la.
------------------------------------------------------------------

By- e mail

Asmida Bt Mat Aripin

Salam Mr Dj
Sy Cikgu As
Bakal masuk umah baru teres 1 tingkt di meru
nk tanya, kalo sy nk tmbh di tanah blkg umah yg berbaki 25 kaki pjg n lebar 22
tp sy nk guna dlm 16 kaki lebar(sbb nk bg ada ruang utk brcucuk tanam)
utk dijadikn wet kitchen dgn 1 bilik air,brape ya bajet nya
n sy brkenan dgn grill yg sy attach d sini
bape harga nya utk ukuran sliding door 3 pintu n 4 tingkap bilik tidur
tp suami sy tanya, grill cam ni boleh thn tk?


-----------------------------------------------------------------------

By - YM ( Yahoo Mesangger)
Cervantes De Leon ( Nama Samarannya)...

Antara Skrip2 Chat semalam....heheh....
Sorry arrrr Bro!!
Gua kasik promoto Lu sikit hahhaha.....


cervantes de leon: Salam, bro. bz ka?

epoi8787: Salam

epoi8787: Saja tgh borak2 ngn kawan2 lama huhuuuuu
epoi8787: Gua takut arrrrr nengok....Lu nyer nama ...ahak!!!

cervantes de leon: brader jgn main2..waa ex lanun
cervantes de leon: brader ingat wa lagi? ari tu wa janji nk tangkap gmbr rumah
cervantes de leon has canceled the file transfer.

epoi8787: Wokeyyyyyyyy
epoi8787: hebat kawan Gua yg baru nih hahahaha

cervantes de leon: laman tu 6 x 10 ft..wa ingat natk kasi tile sama je semua

epoi8787: 60 kaki persegi dah tuh!!

cervantes de leon: bab segi2 ni wa tak tahu...hahahah
cervantes de leon: wak nak buat dinding tepi tu kasi tutup separuh fence neighbour tu jugak..tept tong sampah kasi tolak tepi sekali

epoi8787: Wokey.....TERUSKAN Bro.....Gua sambil2
epoi8787: takper....malam nih Gua temankan Lu hahahah

cervantes de leon: hahaha
cervantes de leon: lwpas tu wa nak bukak pagar semua, buat folding gate. luas pagar tu kiri ke kanan dlm 20 kaki tak masuk tpt letak tong sampah
cervantes de leon: gate, steel biasa saja tapi folding. brader bole estimate cost atau nak info lagi

epoi8787: Boloh.....nati Gua come out kan k...

cervantes de leon: orait
cervantes de leon: satu lagi, kalu brader tengok gmbr no 10 tu, pagar dawai tu wa nak cabut letak dinding semua. masukkan sekali. tapi tu tk confirm sbb wa blm tanya jiran wa lagi dia setuju ke tak.

epoi8787: Walaweiiiiii gambar nya PERFECT beb!










------------------------------------------------------------

NOTA KAKI :
Bagi memudahkan perbincangan selanjutnya untuk kerja mengubah suai & decoration,
Gua masukkan gambar, plan, dan material kiriman anda.
Harap Maklum!

1 comments:

JMR said...

semoga terus sukses bro!:-)