Monday, January 18, 2010

Dj Epoi & Astana Kristal


Assalamualikum...
Dj Epoi kembali lagiiiiiiii....
Seperti yang korang semua ketahui.....selain dari menguruskan PROJEK FANTASIA untuk kerja2 Renovation & Decoration pada hari ISNIN hingga SABTU......
Ada masanya.. dihujung minggu......Gua sibuk melayan rakan2 Undangan Gua... untuk kerja menyediakan P.A , KARAOKE & MENGACARAKAN Majlis kenduri kahwin.....
Camnih lah Gua......
Kerja...Kerja....Kerjaaaaaaaaa!

Tapi Gua seronok Beb!!
Ini adalah salah satu MINAT GUA dari kecik2

Dah.......! jom layanzzzzzzzzz

Gua ucapkan JUTAAN terima kasih buat Puan Zunainah Mohamad
daripada
ASTANA KRISTAL "klik" kat sini
yang sudi memberikan Gua peluang untuk Gua mengacarakan majlis kahwin yang sehebat ini...
1st time siut.....Gua dapat peluang untuk masuk ke dewan yang Indah itu....
Dewan JUBLI PERAK - SUK Shah Alam

Untuk makluman kenkawan di luar sana....sebenarnya Gua hanya kenal Wedding Planner ini hanyalah didalam alam maya..( Blog Walaweiiiiii Gua )
Sebelum nih Gua hanyang bincang2 majlis nih melalui BLOG & SMS jerk hehehhe

Ini arrrrrrrrr MAK ANDAM Walaweiiiiiiiiinya....
Suntuhannya........walaweiiiiiiiii ....meletup abis siut!!
Orang nya.....ligat macam kipas kudung....
SERIUS rajin Gilak orangnya
Abis semua sudut dewan dia merayauuuuu....hehhehe
Tanggung jawab beb!! kan? kan?

Majlis dimulakan dengan Selawat Nabi dan Bacaan Doa
Oleh Ustaz Azzizul

Amin!! Amin...Amin!!!

P/S - nak bagitau Ustaz Azzizul adalah salah seorang Finalist Rancangan
Akedemi Nasyid...
Suaranya....pergh!!!!! tak hengat beb!

Gua mulakan citer dengan secara terbalik dulu heheheh
Kita mulakan ngn segment walaweiiiiiiii....iaitu segment Karaoke hehehehe

Nih arrrrrrrrr.... Ayah pengantin.....yg paling sporting pernah Gua jumpa beb!
Kaya ngn senyuman Uncle nih......
Suaranya....gua kasik 5 bintang...
Semua lagu2 lama dibelasahnya beb!
Sempoi dan sporting orangnya.....

Waduhhhhhhhhhhhh...dapat bunga lagik!!

Nih pulak.....pasangan Duet yang walaweiiiiiiiiii
Sandarkan pada kenangan..."Jamal Abdillah" weihhhhhhhhhhh heheheh
Suara !...Gua kasik 5 bintang ++

Abg Ipar Pengantin yg walaweiiiiiiiiiii heheheheh...
Sporting beb!!

Untie yang membawa lagu UJI RASYID beb!
Mengancam jiwa Dj....huhuuuuuuuuuuuu

Jamal Abdillah lagi huhuuuuuuuu

Lagu WEST LIFE.......seronok beb!!
Dapat......together2 lalalalala

Seperti biasa .....
Gua tak lepaskan...pengantin......heheheheh
P/S- Big Boss cakap "jangan" hehehehe

Salah seorang BUNGA yang membawakan lagu DANGDUT!!
Ayokkkkkkk Mas!!! hehehe


Best Pren baru Gua dalam bidang FUNCTION WEDDING
Photographer yang walaweiiiiiiiii...
Sangat-sangat rajin untuk mencari angle yang menarik......
Bro DHIYA
Abg VIDEO saya tak dapat namanya...maafkan saya...

Ehemmmmmmm!! Ehem!!!!!
Pengacara Walaweiiiiiiiiiiii...
Dj Epoi in da houseeeeeeeeee!!

Anak Ikan.....Dimakan Ikan.....,
Peliharaan Tani Di dalam Taman..
Selamat Pengantin Baru ..Kami Ucapkan..
Kekal Abadi Keakhir Zaman....

Selamat Pengantin Baru
Nurul Faiizah & Redwan





Ayahnda & Bonda pengantin Lelaki..
Uncle & Untie masih segak bergaya lagi siut!!!



Lalalalalalaaaaaaaa...

Dj Epoi in da houseeeeeeeeeeee...


Restu Ayah..
Restu Bonda..



Pelaminnan Indah....
Perghhhhhhhhhh!!! cair beb! Gua nengok pelamin dan kerusi Gargasi itu hehehe..

Pencahayaan Pelamin....
5 Bintang Beb!!
Tahniah!
Astana Kristal

Antara VIP yang turut serta untuk memberi restu ....Acara Merenjis






"Epoi.....buat betul-betul eik!"
Amanat .....yg diberikan buat Gua heheheheh



Ayanda memberi restu buat Anak Tersayang...

Perghhhhhhhhh.... Kek nya....




Ayahnda & Bonda pengantin Perempuan





CANDIT!!!



Sound Eng Gua ....Bro Jimi

Raja Sehari bersama ngn Dj Epoi & KREW
Sound Eng : Bro Jimi & Bro Rampage

Pada yang ingin mendapatkan Khidmat WEDDING PLANNER - ASTANA KRITAL.....korang boleh roger2 kat bawah nih...

Puan Zunainah Mohamad
H/P - 013 394 2113

Astana Kristal
Butik Penagntin & Spa
No 13, Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, 40000 Shah Alam Selangor
Blog - astanakristal.blogspot.com
E-Mail astanakristal@yahoo.com

Antara

SERIUS!!!!!!!
Lain dari yang lain Beb!
Set Pelamin melambak gila.....

Yang ingin mendapatkan khidmat PHOTOGRAPHY abg hensem kita.....korang boleh roger kat bawah

d@RTS
PHOTOGRAPHY

Bro DHIYA : 017 890 8889
email -dba_13@hotmail.com
Untuk melihat tembakan-tembakan walaweiiiiiiiiiinya.....korang just gi check kat sini.....
Gallery : http://fotologue.jp.dba & www.flickr.com/photos/d-b-a

Disini....Gua ucapkan terima kasih sekali lagi buat Astana Kristal yang sudi memberikan Gua peluang ini.......juga buat Tuan Rumah, Pengantin , Krew Zipul Audio Karaoke System dan semua yg terlibat
Yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T..
Yang kurang itu datangnya dari hambanya ini.

Terima Kasih..

GOOD NEWS!!!
Just... dapat panggilan..dari ASTANA KRISTAL
Hujung bulan ini....dah ada yang inginkan khidmat Gua..
Alhamdulilah Shukurrrrrrr....
Jumpa disanaaaaaaa!!!

----------------------------------------------------------------------

Nota Buntut:
PAPA AJ....& .....MAMA AI
Bila lah gamaknya Gua boleh bekerjasama ngn korang berdua..?
Sob....sob.....sob....

0 comments: