Friday, January 8, 2010

Function MAKHOSTIA - PUTRA JAYA

Salam.....

Alhamdulilah.......Zipul Audio Karaoke System melangkah selangkah lagi kehadapan huhuuuuuuuu...
Kali ini...Gua dan KREW turun gi kat tengah2 PUTRA JAYA untuk PA System selama 2 hari
Memang TERUJA sangat bila berpeluang menunjukkan bakat kitaworang kat tengah2 banggunan kerajaan kat sana....
Walaweiiiiiiiiiiii....seronoknya....heheheh

Alhamdulilah......semuanya berjalan lancar seperti yg dirancang

Kredit
Buat Joe Rampage & Adik Gua ....Bro Amir....
Lu orang dah wat yg terbaik.......semua puas hati........! Gua lagilah puas hati.....
Secara keseluruhannya........Suksesssssssssssssss....

Kat sini.....................Gua dan Krew.... bertungkus lumus dari awal pagi sampai ke lewat malam siut....
Demi memastikan semuanya berjalan lancar beb!
Goyang gak beb!..............bila dapat tahu....ada MENTERI yang datang huhuuu....

Walauponk pada mulanya tiada Acara raptai dijadualkan......
Untuk yang tarrrrrrbaik......kitaworang bersengkang mata hingga ke pagi untuk set upkan audio agar semuanya dalam keadaan tip top keesokkanya......
"Tiada sebarang Charge
" yang Zipul Audio Karaoke System kenakan...huhuuuuuuuuuuu......

Yang penting... Customer puas hati......
Dengan servis yang k
ami ...sediakan..

Kat sini Zipul Audio Karoke System dipertanggungjawabkan untuk menyediakan

6 Buah Khemah
Kerusi & Meja
Meja Makan VIP
P.A System

Paling best kat sini sepanjang 2 hari..... kitaworang kendalikan .......
1st time........ AUDIO + VISUAL kitaworang set upkan....
huhuuuuuuuuuuu......slumber beb!
Bukan sajer.......untuk P.A system.......
Siap ada Audio Music latar lagi sepanjang 2 hari majlis berlangsung....huhuuuuuuuu....

Ada " POCO -POCO " lagiiiiiiiiiiii weihhhhhhh heheheh
Walaweiiiiiiiiiiii gituh......

Nanti next Entry Gua cover citer Poco - Poco k.....

Muka Ke Poyosssssssssan!!


Standard TentArabian Tent

Kotak Rezki Gua...
Alhamdulilah....

Dj Walaweeeeeeeeeeeiii

Bro Rampage ...dah makin confident.....Bravooooooo!

Bro Amir dah makin expert weihhhhhhh......syabas beteh!!!

Thanks to Bro !


Buat Mizi & the Gangs......ada lagi projek ....
Contact Gua k....


Dj Epoi.....!
Apasalah Rezki & Ilmu yang Tuhan kasik.....
Kita sama-sama kongsikan...?

0 comments: