Thursday, January 21, 2010

Dj Epoi DITERJAH Utusan Malaysia


Assalamualikum....

Alhamdulilah....shukur ke hadrat Allah S.W.T..
Kalau sebelum nih.......PROJEK FANTASIA Gua telah mewarnai Televisyen anda dengan
Drama DAPUR ( TV1 ) ,......kali ini
SAIFUL WARISAN KREATIF
menapak selangkah lagi dalam media cetak......walaweiiiiiiiiiiiiii.....
Hujung minggu lepas .....Gua telah ponk diundang untuk menjadi tetamu untuk segment perkongsian........
"BAGAIMANA GUA MENCIPTA PELUANG PERNIAGAAN MELALUI JALUR LEBAR"
......dalam bisnes yang Gua ceburi ini......
Jutaan terima kasih buat semua pembaca-pembaca yang menyokong
EPOI8787.blogspot.com
Korang semua...memang sempoi & walaweiiiiiii arrrrr....

Perjumpaan kami diatur oleh seorang Blogger yang Gua kenali melalui alam BLOG
Puan Suhana a.k.a tuan nyer
Diamilikku.blogspot.com
Dikesempatan ini...
Gua ucapkan TERIMA KASIH kepada Suhana & Mizan

Lokasi tempat dijanjikan...
OLD TOWN WHITE COFFEE

Gua ditemani oleh Adik Gua Saiful Nazim & Supervisor Gua Bro Badar
Manakala daripada pihak Utusan diwakili oleh
REPORTER yang Cute
Puan MARIATUL QATIAH ZAKARIA
dan Jurugambar Bro Hensem
SHAIFUDIN BIN MOHD NOR

Banyak Tips2 Decoration & Renovation Rumah yang kami kongsikan...
Ada juga.....citer2 peribadi yang Gua kongsikan juga.......
Yang paling Gua tak tahan waktuh interview tuh!
Luorang tau kan....., Gua nih jenis walaweiiiiiii sikit....mana nak "Skema2 atau Formal" waktu berbual hehehheheh.
Gua bantai jer...ngn ayat2 bahasa pasar Gua heheheh...
Sorry arrrrr....Reporter!
Gua tak pandai nak berlakun2 beb!.....hahahahahh....
Tambah Gua goyang lagi.........tup.. tap...tup,,,tap.....
bunyi kamera Bro Shaifudin...
Adoiyaiiiiiiiiiiii.......

Buat Pengetahuan semua pembaca2 EPOI8787.BLOGSPOT.COM
BESUK!
Jangan lupa dapatkan surat khabar UTUSAN MALAYSIA untuk citer2 selanjutnya.....

Gua sendirik ponk tak tau apa yang REPORTER sediakan...heheheh
Goyang beb!! hahahah

Jom Layanzzzzzzzzzzz!!!














PEACE NO WAR!


Bagi Gua.....betapa Indahnya.....Dunia Blog ini....kiranya perkongsian Rezki & Ilmu yang Tuhan berikan kita dapat sama-sama kongsikan..... dengan
KEIKLASAN & KEJUJURAN

Terima Kasih Buat Adik Gua Nazim & Bro Badar......yang menemani Gua
Tak Lupa juga Buat Reporter Maria & Bro Shaifudin

2 comments:

Unknown said...

Bro Repoter tu org Ipoh ke? rasa rasa mcm kenal laaa

nathasha said...

wow...caya la abg epoi..mmg terbaikkk...teruskan lagi..adik bangga dgn abg epoi... :)