Tuesday, April 21, 2009

Selamat Pengantin Baru Adlan & Fiza

Tersenyum Simpul Pengantin Didandan ,Cantik Pula Bunga Dijambangan,
Adlan ….Fiza.. Tampak Sepadan,
Moga Kekal Ke Akhir Hayat.

From : Zipol Audio Karaoke System...











Bro Rampage! lu kena Terjah lagi hahahahahahhaha!!!!!!

  • Ucapan Selamat Penganti Baru Buat Raja Sehari...Raja Adlan & Fiza,
  • Terima Kasih diatas Dj Epoi ke Senawang Negori Adat Pepatih...
  • Dj Epoi Happy & Enjoy ngn semua orang kat sana....korang sumer SEMPOI!!!
  • Mohon Maaf Kiranya ada apa terkurang sepanjang saya mengendalikan majlis...
  • Buat Sound Eng hari tu Bro Rampage....tq so much , Alhamdulilah semua yg dirancang sukses, Mohon Maaf Gua TERJAH lu diam2 waktu on the way balik KL..gua pon penat gak..tak laaaa plak sampai telentoq camtu heheheeheh
  • Thanx buat Abang Razali CAMERAMAN...heheheh jangan lupa kirim gambar Gua dengan Peminat..ok
  • Dj Epoi kecewa..tak sempat nak rakam gambar yg banyak coz bateri abissss daaaaaa..
  • Terima kasih gak buat Adik yg kasik pinjam Bateri...Waaa tak knal sapa nama TQ so much..
  • Buat semua staff2 Menara Optometri...Gua enjoy ngn korang semua....Esp Bro Rizal from Head Quarters...yg terus memberi kepercayaan kepada Dj Epoi ,....GO MENARA GoooOOOOOO!!
  • Buat Diamiliku maafkan saya pada majlis ni lah saya comment dalam blog Tinie,...line kat sini memang teruk sangat....TERUS GUA oFFF lappy....tak sempat nk comment dalam blog U, Harap Maaf K
  • Salam Sayang ...Salam Manis DJ EPOI

0 comments: