Tuesday, April 21, 2009

Gua G Training!!!!

Salam.....
Untuk menambahkan ilmu didalam kepala otak Gua...dan merealisasikan Impian Gua...untuk menjadik PEREKA DALAMAN yang Melerttttttttt!!!!
Gua gi TERJAH satu Kursus yang Sempoi & menarik...

Alhamdulilah.....Gua layanzzzzzzzz & Enjoy...kursus nih!

Kursus 1 hari berkenaan ngn TEKNIK-TEKNIK PEMASANGAN ( JUBIN ) & BAHAN YANG BERSESUAIAN
Gua terkejut gak bila ader barang 2 / bahan2 baru yang terkini untuk pemasangan TILE lantai dan diniding yang boleh MENJAMINKAN KETAHANAN / BERKUALITI /MUDAH/ pendek kata bersesuaian ngn Kerja2 RENOVATION yang Gua lakukan skank....Waktu ader mamat2 nak zzzZZZZ dalam training nih!!!! ( Gua lah tuh !!! )
Ader ler... plak kena buat senaman2 dalaman macam ( Tai - Chi )hehehhehe
Padan Muka SEMUA haahaha

Paling Gua sker kat sini.....sesambil menambahkan ilmu pengetahuan.. Gua berkesempatan berpossing2 kat PENT HOUSE office Gua....( Tempat Kitaworang Trainning )
Gambow2 Geng 2 Sepejuangan Gua -
Syed (Building Maintanance Manager )
Hassan QA/QC Executive ( P/S - Hassan kau diam2 larik nooo? )
Permandangan dari PENT HOUSE OFFICE ..Gua
Lawa gila babai siul.........seluruh SUNWAY CITY nampak!!!!
Bangga Gua.....!!!!! Sebahagian dari pembangunan kat sini hasil Keringat Gua....
Layanzzzzzzzzzzzzz

KAMUS DJ EPOI - TILE /JUBIN

0 comments: