Tuesday, April 21, 2009

Karaoke ( DSSC )

Salam.....

Bila musim cuti....sekolah....Gua dah kembali sibuk seperti tahun2 sebelum ini.....ngn segala Function2 ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM...
Alhamdulilah......Sukses!!!! Sempoi!!!! Mashuuuuuuuuuuuuk!!!!!! heheheheh

Gambaw nih sebenawnya...adalah gambaw minggu lepas......, Dj Epoi diundang untuk bersama teman2 sepejuangan Di Menara Sunway Sempena ngn penubuhan DSSC Club......( DEKON SPORT & SOCIEITY CLUB....
Agak Keberatan gak sebenarnya nak turun kat sana hehehe....almaklumlah.....DSSC nie adalah COMPANY yang Gua kerja skank..hehehehe.....TETAPI untuk tidak menghampakan rakan2 sepejuangan yang dah tau BackGround Gua.....Gua turun juga.....

Agak.........SUKSES Majlis itu ....ngn feed back semua hadirin pada hari itu......
Ada gak member2 yang terkejut gilak..bila nengok Gua jadik MC & mengelolakan Acara heheheh ...apatah lagi bila Gua arranggekan on the spot Simple Game bersama ngn Khairudin ( Committee DSSC )
Sebenarnya ramai Teman2 se Office Gua tak tahu menahu tentang Zipul Audio Karaoke nih .....hehehheheh.........Malas aahhhhhhh....nak kasik diaorang tau !!!

Majlis berlangsung dari jam 6 ptang hingga ke jam 11 malam......
Makanan2 ponk Sempoi-Sempoi!!! sedap Siut!!!...
Semuannya happy gilak!!!! selepas Gua kenakan KAw-Kaw nyer !!! tak terkecuali semua TAIKO2 Besau kat Company Gua heheheh ( Jangan Marah aaah...) Yang paling seronok bagi Gua...bila Gua dapat tunjukkkan kebolehan Gua...untuk kasik PUBLIC SPEAKING depan CEO DIRECTOR, GENERAL MANAGER, & PIC2 Gua.....siap Gua BODEKmenyeget lagi heheheheheh.....

TERIMA KASIH Buat KHAIRUDIN ( DSSC - MEMBER ) yang PAKSA Gua turun kat sana heheheh TQ DIN


Layannnnnnnn...




Sempat gak aaaaaaah Gua sumbangkan Lagu Favorite Gua
Micheal Learn To Rocks - Complicated Hearts )
SET KARAOKE SYSTEM -ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM


Aksi2 Belakang Tabir heheheheh
Menari...weiiiiiiiihhhhh.....
Terima Kasih Buat Semua Yang Terlibat ....
Sempoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dj EPOI

0 comments: