Wednesday, April 22, 2009

Projek Fantasia...KONDO - Wadrobe/Almari Baju


Salam....

Seminggu dua minggu nih Gua memang agak kebizian yang luar biasa.....dari hari2 yang sebelum nih!!
Entry Projek Fantasia ponk dah lama Gua tak buatkan....
Hari nih Gua cuma nak sambung cikit ENTRY - Projek Fantasia KONDO
Alhamdulilah.....semuannya kerja2 tambahan & kerja2 membetulkan defect Gua dah laksanakan ngn sebaik mungkin.....
Entry nih selain darik menjadik paparan rakan2 Blogger.............Gua tujukan ENTRY Penggulung Khas nih... untuk TUAN RUMAH KEDAUN hehehehehe.....
Gua nak ucapkan sekali lagi Terima Kasih buat Tuan Rumah......yang memberikan Gua peluang untuk kerja2 ini.....Tq Bro Nizar & Adik Asziliawati
Ini saja yang Terbaik buat Gua lakukan untuk memenuhi permintaan korang berdua.......mengikut Tawaran Harga yyang dibincangkan.....
Yang Baik nya itu datang dari Allah S.W.T....dan yang kurang baik itu datang darik Gua sendiri....hamba Allah yang kerdil ini..
Gua akan jadikan pengalaman ini untuk menambah baikkan EPOI8787 Warisan Kreatif...
Gua akui walauponk dalam keadaan kita yang masing2 jauh untuk membincangkan teperinci segala Design & Patern2 yang dikehendaki...( antara KUANTAN & KUALA LUMPUR ) akhirnya kita sama2 dapat menyiapkan juga projek ini dengan sukses.....walaupon agak lambat sedikit dari seperti yang dijadualkan.......( Bukan Korang nak duduk lagi ponk heheheheheh )
Terima Kasih sekali Lagi....

Tak lupa juga pada seluruh Tenaga Kerja EPOI8787 Warisan Kreatif.......
TERBAIK dari Semua TQ

Layanzzzzzzzzzzzzzzzzz

Sebesau - besau SPACE untuk PAKAIAN dan lain2.....................amacam besau tak?
Walaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gua ponk boleh masuk siut!!!!!


Decoration Design Board ...yang Gua olahkan pada muka depan Wadrobe



Selepas Diolah Decoration nyer....


CREDIT buat Kakak Gua...!!!!Kak Mazura
Syabas!!!!!
Gua Suka Bekerjasama bersama Kakak!!!


87878787878787878787878787878787878787887878787878787878787878787878787878788787

RAk Pinggan ( Stainless Stell )
Sempoi!!!!!


Antara Sample Papan Kayu Untuk Permukaan Kitchen Cabinet & Wardrobe

0 comments: