Thursday, December 3, 2009

Servey..deko..deko...DEKO!

STICKY MODE!
Entry baru kat bawah sanun!!!!

Salam...

Alhamdulilah Projek Fantasia didalam Blog ini menunjukkan feed back yang bagus untuk keseluruhannya .....Gua dan Epoi8787 Warisan Kreatif
Banyak pendapat-pendapat & Idea-idea Bernas yang telah Gua perolehi......
Salah satu daripadanya........adalah" CONTEST PROJEK FANTASIA "ataupon dalam bahasa lain "DeKO with Dj Epoi".

Dengan ini....
Gua nak buat ....APA KATA SERVEY dulu..... buat koworang semua yang berminat menyertainya....

TERBUKA kepada SEMUA!

Aper yang Gua nak buat...... atau sebelum Gua putuskan apakah bentuk Hadiahnya...lebih baik Gua buat SERVEY dulu bagi mendapatkan gambaran yg jelas untuk majority & jenis bentuk ruang tamu rumah , kedai , hostel, atauponk bilik koworang...huhuuuuuuuuuuuuuuu....
Kita tengok dulu feed back berapa banyak rakan jalur Epoi8787 yang berminat menyertai CONTEST - DEKO WITH DJ EPOI

Ada Cadangan?

Pada yang berminat......sila tinggalkan jejak kat kotak komen kat bawah ,Gua nak tengok feed back dari koworang sekarang ...k
Sila masukkan jenis kediaman anda?
Lokasi?
Pastikan anda salah seorang yg dah jadik FOLOWER Gua heheheh


Untuk segala Tips2 & Segala gegambaw DECORATION & RENOVATION
Koworang boleh jenguk - jengok kat Folder
PROJEK FANTASIA
atauponk Blog kat bawah nih....
DJEPOI

0 comments: