Monday, July 6, 2009

Projek Fantasia 3 Storey Cheras

Salam............

Walaupon....Gua agak sibuk kebelakangan nih.....
Projek Fantasia Gua masih TETAP Gua ON weih!!!!
Terbaru.......rumah Terrace 3 Tingkat...........ala2 Town House gituh....
Biliknya 5 + 1.....walaweiiiii banyak siut!!! bole sesat dalam rumah hehehhee
Untuk Projek nih....keseluruhan Interior , Lanskap & M&E...Gua kena designkan susun atur dalamannya...
Yang mencabar projek nih adalah Plastered Glass ceilingnya yang Tinggi.....bukan seperti rumah2 yang sebelum ini.....
Tile dindingnya terpaksa Gua penuhkan untuk menampakkan ianya padat pada permukaan dinding yg kosong sebelum nih!!!

Insya - Allah......hujung bulann 6 ini siaplah semuanya...
Untuk Kitchen.....ada special material Board yang Gua gunakan.....
Material nih.......adalah material yg paling terlaris di negara Europe...

Tunggu!!!!!!!!!

Nih ar.....rumahnya.....Besau kan?

Gua bersama ...SUPERVISOR GUA....Abg Badar.....

Hehehehehe....korang ingat tak IKLAN gula-gula HACKS...ini arrr orangnya..hehehhehe
Gua gurau jer Beb!!!...nih Gua nyer Electrician...

Badar berbincang sesuatu.......ntah!! ntah dok kutuk Gua hehehehe

Nih tak Betul Dar!!!! Buat betul-betul cikit!!!! PAHAM!!!
Plastered Ceiling dah masuk dalam kerja-kerja terakhir!!!

Kerja - Kerja Pemindahan & Penambahan Point-Point Elektrik..

Si ....Yon!!! Orang Kuat Gua tengah mengamuk heeheehee........

Badar ponk mengamuk juga hehehhehehe..........
Layan jew lah hehehehheheh..............

Bagi Anda yang ingin mendapatkan nasihat yang berkaitan ngn kerja2 Ubah Suai Rumah & yang ingin mendapatkan Tips2 Ubah Suai rumah jom gi Redah Blog Gua yang satu lagi ini....

Dj EPOI ( Klik kat sini )

0 comments: